Splošni pogoji poslovanja
Svetujemo vam, da si pred nakupovanjem in pred uporabo naše spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene splošne pogoje poslovanja.
UVOD
Splošni pogoji nakupa v spletni strani www.kuhina.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa oz. oddaje spletnega naročila. Pridržujemo si pravico do spremembe splošnih pogojev na spletni strani www.kuhina.si kadarkoli, brez predhodnega obvestila. Pogoji poslovanja so veljavni od 25.11.2020.
Z uporabo te spletne strani soglašate s splošnimi pogoji navedenimi spodaj. Veljajo za uporabo tega spletnega mesta, za vsako naročilo, ki ga oddate preko spletnega mesta, za vsak nakup preko spletnega mesta in za vsak dogovor med vami in podjetjem SLIVA GROUP d.o.o., upraviteljem spletne trgovine www. kuhina.si.
S spletno stranjo www.kuhina.si upravlja podjetje SLIVA GROUP d.o.o., v nadaljevanju ponudnik:
Polno ime: SLIVA GROUP, družba za storitve in trgovino, d.o.o.
Naslov: Ljubljanska cesta 4B, 1290 Grosuplje
Matična številka: 8159220000
Davčna številka: 43225683
Zavezanec za DDV: NE
Transakcijski račun: SI56 1010 0005 6607 352 odprt pri Banka Intesa Sanpaolo d.d.. SWIFT: BAKOSI2X
E-pošta: info@kuhina.si
Telefon: +386 69 720 722
Podjetje je vpisano v poslovni register Slovenije na dan 6.3.2018.
REGISTRACIJA
Za nakup v spletni trgovini www.kuhina.si se ni potrebno registrirati, nakup lahko opravite tudi brez registracije, lahko pa se registrirate in si ustvarite svoj profil. Ob registraciji si uporabnik izbere uporabniško ime in geslo. Lepo vas prosimo, da ste pozorni na to, da vnesete natančne in pravilne podatke, saj vas bomo le tako lahko obvestili o morebitnih spremembah glede izdelkov oziroma vašega naročila.
Ponudnik zagotavlja zaščito podatkov, ki bo uporabljena v skladu z vsemi navedenimi pogoji uporabe spletnega mesta, s katerimi se uporabnik strinja.
Politiko zasebnosti kuhina.si lahko preberete TUKAJ
DOSTOPNOST INFORMACIJ
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
– identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
– kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
– bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
– dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
– pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
– vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
– način plačila in dostave,
– pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
SLIKOVNI MATERIAL IN GRAFIKA
Fotografije, slike ali posnetki, objavljeni v okviru ponudb, so last podjetja SLIVA GROUP d.o.o. ali poslovnih partnerjev. Posredovanje ali uporaba fotografij ali drugih informacij s spletne strani je prepovedana, razen, če je ponudnik podal pisno dovoljenje za uporabo. Slike so lahko zgolj simbolične in ne zagotavljajo natančnih lastnosti izdelka ali storitve.
POSTOPEK NAKUPA
Postopek nakupa v naši spletni trgovini je enostaven. Naročilo preko spleta lahko oddate 24 ur na dan, vse dni v tednu. Za naročilo izdelka nas v času uradnih ur lahko tudi kontaktirate na +386 69 720 722 ali na info@kuhina.si.
Ko najdete izdelek, ki ga želite naročiti, kliknite »Dodaj v košarico«. Nato izberite opcijo prikaži košarico.
V kolikor ste izbrali opcijo prikaži košarico lahko določite količino izdelkov, vpišete morebitno kodo kupona in preverite vmesni znesek s prišteto izbrano poštnino. Če karkoli v košarici spremenite, kliknite na »Posodobi košarico«. Nato kliknete na gumb nadaljuj na blagajno, kjer izpolnite obrazec za nakup. Vpišite svoje podatke (podatke plačnika) in kliknite »Nadaljuj«. V kolikor je prejemnik druga oseba, obkljukajte DOSTAVI NA DRUG NASLOV. Tukaj izpolnite podatke prejemnika in kliknite »Nadaljuj«. V tem primeru bo račun naslovljen na naročnika, izdelki pa poslani naslovniku.
Prikaže se pregled naročila in možnost izbire plačila. Izberite željen način plačila in kliknite »Kupite sedaj«. Nato se vam izpiše potrditev prejema naročila. Na vaš elektronski naslov boste prav tako prejeli potrditev prejetega naročila.
Podjetje SLIVA GROUP d.o.o. bo sprejeta naročila obravnavalo kot nepreklicna. Z aktivnostmi potrebnimi za izvedbo sprejetih naročil bomo pričeli v najkrajšem možnem času. SLIVA GROUP d.o.o. lahko v primeru, da naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne.
Ob vsakem naročilu boste po elektronski pošti prejeli potrditev naročila oz. obvestilo, da je naročilo v obdelavi.
Če naročila v eni uri ne prekličete, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. V naročilu bomo pregledali ali so na voljo vsi zahtevani podatki o kupcu in naročenih izdelkih. V primeru pomanjkljivih podatkov vas bomo kontaktirali po elektronski pošti ali po telefonu, ki je naveden med kontaktnimi podatki. Popolno naročilo bo prejelo status odpremljenega naročila in s tem je tudi pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom sklenjena.
PONUDBA IZDELKOV
Ponudba izdelkov se lahko v določenih primerih zaradi narave poslovanja dnevno spreminja. Včasih lahko pride do napake in izdelka ni na zalogi, v tem primeru vas bomo o tem obvestili in vrnili morebiti že plačano kupnino.
VELJAVNOST PONUDBE, CENE IN AKCIJE
Vse cene oblikuje ponudnik in so označene v evrih (EUR). Cene so predstavljene kot redne cene ali kot akcijske cene. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o oddanem naročilu). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
V primeru spremembe cene izdelka med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil preklic nakupa ali pa bo ponudil rešitev, ki bo omogočila v obojestransko zadovoljstvo.
V spletni trgovini www.kuhina.si so občasno objavljena gesla oz. promocijske kode, ki prinašajo določene popuste:
– Popusti so lahko izraženi v procentih, določenih zneskih ali kot brezplačni artikli.
– Popusti veljajo le ob pravilni uporabi ter na način, ki je objavljen na naših spletnih straneh.
– Popusti se nikoli ne seštevajo, ker so vedno vezani samo na eno naročilo. Enako velja za promocijsko kodo ob prijavi na e-novičke.
NAČINI PLAČILA
Naročene izdelke lahko plačate na naslednje načine:
– plačilo s kreditnimi karticami: Izdelke lahko plačate z naslednjimi kreditnimi karticami: Mastercard (Eurocard), Visa
– plačilo po predračunu (predračun vam pošljemo po elektronski pošti). Predračun je veljaven 3 dni, po tem roku se naročilo izbriše iz sistema. Pri plačilu predračuna obvezno navedite v sklic številko predračuna zaradi lažjega spremljanja plačil. Po poteku roka za plačilo, ponudnik več ne jamči rezervacije za naročene izdelke.
– plačilo s Paypal-om. Izdelek lahko plačate tudi z Paypal računom. Paypal.com je ponudnik varnega e-plačevanja s kreditnimi karticami.
IZDAJA RAČUNA
Ponudnik kupcu izda račun z razčlenjenimi stroški. Račun za opravljene storitve boste prejeli na vaš e-naslov, ki nam ga boste zaupali ob oddaji naročila. V kolikor bi ga želeli prejeti tudi v fizični obliki, nam prosim to sporočite na info@kuhina.si.
Kupoprodajna pogodba (naročilo in račun) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. Za pravne osebe, ki naročilo oddajo na info@kuhina.si obstaja možnost odloženega roka plačila 8 ali 15 dni. Pri prvem naročilu zahtevamo plačilo po predračunu ali zavarovanje plačila. Pridržujemo si tudi pravico dostave samo proti plačilu po predračunu.
Za nepravočasno poravnane obveznosti zaračunavamo zakonske zamudne obresti.
V primeru zamude s plačilom vam bomo zaračunali tudi stroške opominjanja ter vse stroške izterjave neporavnanih obveznosti, kamor sodijo tudi odvetniški stroški ter stroški sodnih taks in drugih pristojbin.
Z naročilom izdelkov soglašate ter z nastopom zamude s plačilom ponudniku in po njegovem pooblastilu tudi njegovega pooblaščenca izrecno pooblaščate za pridobivanje vseh potrebnih podatkov o vašem premoženju in opravo vseh poizvedb, ki se nanašajo na vaše račune pri bankah in drugih finančnih ustanovah ter poizvedbe o zaposlitvi, kakor tudi dovoljujete ponudniku in po njegovem pooblastilu tudi njegovemu pooblaščencu posredovanje teh podatkov drugim pravnim osebam, zaradi izterjave terjatev, ki bi jih imel ponudnik do vas iz naslova vaših neplačanih obveznosti za naročene izdelke.
DOSTAVA IZDELKOV
V dogovorjenem roku vam bomo naročene izdelke pripravili in odposlali na vaš naslov.
Izdelke bomo dostavili z našimi pogodbenimi partnerji v primerni paketni embalaži. V kolikor vas ob obisku dostavljalca ne bo doma, vam bo le-ta pustil obvestilo o prispeli pošiljki oziroma obvestil in povprašal o možnostih dostave paketa.
Stroški pakiranja, dostave in poštnine za posamično enkratno naročilo znašajo skupaj 5 EUR, ne glede na vrednost naročila ter število morebitnih dostav, s katerimi bi bilo potrebno izdelke ob takem naročilu dostaviti. V primeru, da naročenih izdelkov ne moremo dostaviti istočasno, vam dodatne priprave paketa in pošiljanja ne bomo zaračunali, strošek poštnine ostane 5 EUR. To ne velja v primeru, če je bilo blago vrnjeno ter nato ponovno poslano zaradi razlogov na vaši strani.
V primeru, da vaše naročilu preseže znesek 100 EUR boste dobili paket brez zaračunanih stroškov poštnine in priprave paketa.
Naročeno blago bomo dostavili, če bo to le mogoče, v običajnem dobavnem roku, ki znaša 3-5 delovnih dni od prejetega naročila. V kolikor blaga ne bo možno dostaviti običajnem dobavnem roku, vas bomo, takoj ko bo možno, obvestili o novem predvidenem roku dostave.
Če vam niti v dodatnem roku ne bomo mogli dostaviti naročenega blaga, lahko odstopite od pogodbe, mi pa vam bomo nemudoma oziroma najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrnili vsa prejeta plačila. Ne glede na določbo prejšnjega odstavka lahko po preteku dogovorjenega roka odstopite od pogodbe, ne da bi podjetju pustil dodaten rok za izpolnitev obveznosti, če pred sklenitvijo pogodbe podjetje obvestite, da je dogovorjeni rok bistvena sestavina pogodbe.
PRIDRŽEK LASTNINSKE PRAVICE
Pridržujemo si lastninsko pravico na prodanih izdelkih in le-ti ostanejo last ponudnika tudi potem, ko so vam izročeni, vse dotlej dokler kupnine zanje ne plačate v celoti.
PREKLIC NAROČILA
Po oddaji naročila kupec prejme potrdilo o naročilu na njegov e-naslov. Morebitni preklic naročila lahko kupec v roku ene (1) ure po prejemu potrditve naročila sporoči na ponudnikovo telefonsko številko +386 69 720 722 ali na info@kuhina.si. V primeru, da kupec v dogovorjenem roku ne prekliče svojega naročila pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in ponudnikom sklenjena.
Ponudnik storitve nudi podporo kupcem od ponedeljka do petka, med 8:00 in 16:00 uro na telefonski številki +386 69 720 722 in preko e-naslova info@kuhina.si. V kolikor se na telefon ne oglasimo takoj, vas bomo vsekakor poklicali nazaj v najkrajšem možnem času.
ODSTOP OD POGODBE
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Odstop od naročila/pogodbe mora biti poslan pisno na naslov podjetja SLIVA GROUP d.o.o. d.o.o., Ljublajnska 4b, 1290 Grosuplje ali na elektronski naslov: info@kuhina.si.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Potrošnik mora blago vrniti v 30 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
Vračilo prejetih plačil bomo v tem primeru zadržali do prevzema vrnjenega blaga ali dokler nam ne predložite dokazila, da ste blago poslali nazaj.
Prejeta plačila vam bomo vrnili z enakim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili ob nakupu, razen če ne želite drugačnega načina vračila.
Najhitrejši in najpreprostejši način vračila je na vaš TRR (osebni račun). V primeru, da se odločite za takšen način vračila, prosimo da nam sporočite šetvilko osebnega računa.
Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi potrošnik.
REKLAMACIJE IN GARANCIJA
Reševanje reklamacij in zahtevki iz naslova garancije ali stvarne napake se rešujejo v skladu z veljavno zakonodajo.
Blago, ki ga prejmete, preglejte takoj ter morebitne napake/poškodbe sporočite v roku osmih delovnih (8) dni od prejetja paketa. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.
Reklamacije artiklov z obstoječo napako uporabniki sporočijo ponudniku na e-mail info@kuhina.si ali po telefonu na +386 69 720 722.
STVARNA NAPAKA
Ponudnik mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Kdaj je napaka stvarna?
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je ponudnik izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
Kako se stvarna napaka uveljavlja?
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če nas o napaki obvesti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in nam omogočiti, da stvar pregledamo. Obvestilo o napaki nam lahko kupec sporoči osebno, pri čemer mu moramo izdati potrdilo, ali ga pošlje na info@kuhina.si.
Kdaj ponudnik ne odgovarja za stvarne napake?
Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
ZBIRANJE, UPORABA IN VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Podjetje SLIVA GROUP d.o.o.. v spletni trgovini zbira in obdeluje naslednje osebne podatke: ime, priimek, naslov, telefonska številka, elektronski naslov. Navedeni osebni podatki se zbirajo in obdelujejo izključno za namene izvedbe in dostave naročil, reševanje morebitnih težav (nepopolni podatki naročnika oz. prejemnika darila, nepredvideni dogodki, povezani z izročitvijo izdelkov) ter za izdajo računa. Kupec lahko kadarkoli od upravljavca osebnih podatkov zahteva, da preneha obdelovati zgoraj navedene podatke.
Upravitelj spletne trgovine www.kuhina.si, uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov in se zavezuje k skrbnemu ravnanju z osebnimi podatki kupcev, v skladu z veljavnimi zakoni v Republiki Sloveniji. Prav tako se zavezuje, da bo pridobljene osebne podatke skrbno varoval in jih brez privolitve ne bo posredoval tretji osebi oziroma jih zlorabil na kakršen koli drug način, razen v primerih, ko bi te podatke zahteval pristojni državni organ, ki bi za to imel zakonsko osnovo in v primeru, da obstaja sum zlorabe pri poslovanju s strani kupca/uporabnika spletne strani. Kupec je tudi sam odgovoren za varovanje osebnih podatkov, na način, da poskrbi za ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Kupcu v spletni trgovini pripadajo vse pravice po Zakonu o varstvu potrošnikov. S potrdilom nakupa ponudniku dovoljuje, da vzpostavi, vodi, vzdržuje in upravlja z njegovimi osebnimi podatki in mu ob tem zagotavlja varstvo osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.
Ponudnik posluje v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu in na njegovi podlagi sprejetimi predpisi.
POLITIKA ZASEBNOSTI
S prijavo na e-novice se uporabniki strinjajo s prijavo na prejemanje e-novic.
Ob oddaji nakupa na spletni strani se podatki o uporabniku uporabljajo izključno za pripravo naročila in komunikacijo, povezano s tem naročilom. Osebne podatke zbiramo samo na podlagi vaše privolitve ob prijavi na e-novice.
Pridobljene osebne podatke podjetje toliko časa, kolikor je to potrebno za namen pošiljanja vsebin, na katere ste se prijavili oz. naročili. oz. do preklica hrambe osebnih podatkov s strani uporabnika. Uporabnik lahko kadarkoli s pisnim obvestilom na naslov podjetja ali preko e-naslova info@kuhina.si zahteva, da podjetje trajno ali začasno preneha uporabljati njegove osebne podatke za namen neposrednega trženja.
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik se bo v primeru morebitnih pritožb trudil za učinkovito razrešitev. Pritožba se odda pisno na naslov podjetja SLIVA GROUP d.o.o., Ljubljanska 4b, 1290 Grosuplje ali preko emaila info@kuhina.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen, ponudnik pa si bo po svojih najboljših močeh prizadeval, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor morebitni spori niso rešljivi sporazumno, bo za to pristojno sodišče v Ljubljani.
PLATFORMA ZA REŠEVANJE SPOROV
Skladno z zakonskimi normativi SLIVA GROUP d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
SLIVA GROUP d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Potrošniki imajo tako možnost, da spore v zvezi s svojim spletnim naročilom najprej rešijo brez vključevanja sodišča. Platforma za reševanje sporov je na voljo na spletni strani http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Več informacij o platformi za reševanje sporov je na voljo na spletni strani http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-193_sl.htm
PRAVILA NAGRADNIH IGER NA SOCIALNIH OMREŽJIH FACEBOOK IN INSTAGRAM ZA BLAGOVNO ZNAMKO KUHINA
Organizator nagradne igre je podjetje Sliva group d.o.o., Ljubljanska cesta 4B, 1290 Grosuplje (v nadaljevanju: organizator). Organizator nagradne igre se zavezuje k pravilni izvedbi nagradne igre.
- Trajanje nagradne igre
Od objave na socialnih omrežjih Facebook ali Instagram profila @kuhinastore, do razglasitve izžrebancev. Podrobnejše informacije bodo objavljene na profilu, kjer bo nagradna igra potekala.
- Pogoji za sodelovanje v nagradni igri
V nagradni igri lahko sodelujejo:
– Vse fizične osebe, ki imajo stalno prebivališče v Republiki Sloveniji.
– Vse polnoletne osebe.
– Vse osebe, ki bodo izpolnile pogoje nagradne igre.
Z zgoraj navedenim sodelujoči sprejemajo te pogoje sodelovanja in pravila nagradne igre objavljene na socialnih profilih organizatorja.
Način sodelovanja v nagradni igri: Pravila so vedno objavljena ob razglasitvi nagradne igre. Če pride do nejasnosti glede načina sodelovanja, nam pošljite kontaktno sporočilo na Facebook stran Kuhina ali Instagram stran @kuhinastore.
- Nagrada in njen prevzem
Nagrado organizator pošlje po pošti na naveden naslov izžrebanca v Republiki Sloveniji. Organizator ne pošilja nagrade v tujino. Dostava ni dodaten strošek izžrebanca.
Organizator si pridržuje pravico, da nagrade NE podeli, če:
- nagrajenec ne izpolnjuje pogojev za prevzem nagrade,
- se pojavi dvom o istovetnosti podatkov (lažni profil),
- se ugotovi, da je uporabnik v igri sodeloval v nasprotju s pravili in pogoji te nagradne igre,
- izžrebanec ne posreduje točnih in pravilnih zahtevanih podatkov pravočasno.
- Žreb nagrade
Ob izpolnjevanju pogojev za sodelovanje v nagradni igri imajo vsi udeleženci žrebanja enake možnosti. Izid žrebanja je naključen. Rezultati žrebanja bodo objavljeni na socialnem profilu organizatorja, kjer je nagradna igra potekala, najkasneje 7 dni po zaključku nagradne igre. Organizator si pridružuje pravico, da izžreba nagrajence na podlagi ročno zapisanih imen na listke, med katerimi solastniki podjetja Sliva group d.o.o. naključno izberejo nagrajenca ali nagrajence.
- Davki in akontacija dohodnine
Nagrade podarja organizator nagradne igre. Nagrajencu se po Zakonu o dohodnini, kot velja na dan sprejema teh pravil, vrednost dobitka v natečaju oz. nagradnem žrebanju, ki presega 42 €, všteva v davčno osnovo. Nagrada presega omenjeno vrednost 42 €.
- Izključitev odgovornosti
Organizator ne prevzema nikakršne odgovornosti za:
- nedelovanje objav/komentarjev,
- zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno motile uporabo storitve,
- kakršnekoli posledice, ki bi jih sodelujoči utrpel zaradi sodelovanja v nagradnem žrebanju,
- kakršnekoli posledice ob koriščenju nagrad.
- Varstvo osebnih podatkov
Organizator se obvezuje, da bo spoštoval in varoval zasebnost sodelujočih v nagradni igri ter bo vse posredovane podatke obravnaval in obdeloval v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.
Sodelujoči v nagradni igri dovoljuje, da se obdeluje zbrane osebne podatke za namene nagradne igre, vzorčenja, anketiranja in statistične obdelave podatkov, za ugotavljanje uporabe storitev, prilagajanje ponudbe in segmentacije, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih, ter za pošiljanje e-novic in drugega oglasnega gradiva. Za namene obveščanja posameznik dovoljuje uporabo različnih komunikacijskih kanalov, kot so npr.: telefon, osebna pošta, elektronska pošta in drugo.
Organizator se zavezuje, da podatkov nagrajencev te nagradne igre ne bo posredoval tretjim osebam, razen če je to potrebno zaradi izvedbe nagradne igre, ali če je to dolžan storiti v skladu z veljavnimi predpisi. V času upravljanja osebnih podatkov ima posameznik možnost vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravka, blokiranja in izbrisa osebnih podatkov v zbirki podatkov, skladno z veljavnimi predpisi.
Za prekinitev sodelovanja v nagradni igri mora posameznik podati zahtevek preko sporočila na socialnih omrežjih Facebook Kuhina ali Instagram stran @kuhinastore.
S sodelovanjem v nagradni igri na socialnih omrežjih Facebook Kuhina ali Instagram strani @kuhinastore sodelujoči potrjujejo, da so seznanjeni s pravili nagradne igre in jih tudi sprejemajo ter se z njimi strinjajo. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki. Avtentično tolmačenje teh pravil določa izključno organizator.
- Vključenost podjetja Facebook (Facebook disclaimer) ali Instagram
Ta promocija ni na noben način sponzorirana, potrjena, administrirana ali kakorkoli povezana s podjetjem Facebook ali Instagram. S sodelovanjem se uporabnik strinja in razume, da so vse informacije v nagradni igri posredovane organizatorju in ne podjetju Facebook ali Instagram.
- Reševanje sporov
V primeru sporov, ki bi nastali v zvezi s to nagradno igro, je pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.
- Veljavnost in objava pravil
Pravila nagradne igre stopijo v veljavo z dnem 01.02.2021.
V času trajanja nagradne igre so pravila nagradne igre na vpogled na naslovu organizatorja in na spletni strani www.kuhina.si.